nyheterna idag

Skrivet: 2011-03-02 Kl: 17:35:46

jag brukar annars gilla att läsa nyhetern , brukar alltid finnas nåt intressant att läsa men nu är det bara om det jävla kriget i libyen bland annat och nu känner jag att OCH.

låt dom kriga om det är vad dom vill , men måste det stå om varje människa som öppnar munnen där nere?

+ hur synd är det om en människa som åker till gdansk eller polen för att operara sig billigt??
får man inte skylla sig lite själv när man ska snåla ..
snålar du när du ska köpa en bil är ju risken att du får en skit bil hög eller?

det finns ju risker även på topp sjukhus varför ska man då åka och operera sig på ett sjukhus som är känt som ett skandal sjukhus.

ja ja vad vet jag om det , vill man va fin och snål får man lida jävligt mycket pin kanske.

nu kommer säkert många bli arga på mig...
varför ska landstinget stå för magsäcks operationer på överviktiga?
varför ska dom inte betala själva som alla andra ?
fick höra att det är för att annars kan dom dö för tidigt, jaha men är det inte dom som har tuggat i sig all mat?
är det inte deras ansvar att sluta tugga i sig den mängden?

hatar nyheterna just nu ,, blir bara förbannad ,



Kommentarer
Postat av: Annelie "lillasnigel"

Skrivet 2011-03-03 Klockan 00:43:57
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/

Såg att du vatt inne på en blogg jag tittar in på i bland men aldrig komenterar.

Orkar inte liksom så mycket tjafs där som är inte itreserar mig men kan inte låta bli att smyg titta liksom.

Är lycligt gift sedan i juli 2010 med 2 gullisar till pojkar på 8 år och 10 år.

Skit i vad de där bortsämda småbarnen gör o lev för dagen det försöker jag att göra. Är Själv 36 är o unnar mig lite vardags lyx i mellan åt.

Kram lillasnigel.


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0