nu räcker det

Skrivet: 2011-03-08 Kl: 09:10:24

usch nu börjar jag bli så trött , lynx har inte sovit en hel natt på skit länge, har inte haft några problem med hennes sömn sen hon var några månader , men nu vaknar hon mellan 3-5 ggr per natt, känner mig helt slut på morgonen.

i natt vaknade hon 4 ggr, sista gången när magnus skulle upp till jobbet vid 5 , och då ville hon inte somna om, då ville jag banne mig gråta, sover så dåligt på nätterna ändå och kl 5 var jag inte så sugen på att gå upp.
hon somnade i allafall om till slut och sov till 8.30 och det är ju helt ok att gå upp.

nu kollar vi på spirit, hästen från vildmarken , , tack o lov att det är bättre väder i dag, måste ju hämta storkillen på dagis kl 13 ,,

är det nån som vet exakt när dom är smittfria från halsfluss,, jag fick sagt till mig att efter 2 dagar och har nu fått höra 3 dagar??

nu blir det lite frulle och sen en dusch...sen får vi se vad som händer...





Kommentarer
Postat av: Elin

Skrivet 2011-03-08 Klockan 10:40:28

Tre dagar är det nästan alltid.

Så för säkerhets skull skulle jag hålla mitt barn hemma i minst 3 dagar, så man inte råkar smitta ner andra.


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0