mys dag

Skrivet: 2011-03-22 Kl: 18:07:37

idag har jag och ungarna lekt med emelie och lukas hela dagen. vi lagade korvstroganoff och har bara haft det trevligt :D
gick även till lindex med emelie och lukas efter att magnus kommit hem eftersom jag fick ett present kort av emelie när jag fyllde :D
för det fick jag 2 linnen och en tröja :D
medans jag och emelie var på lindex gick magnus med ungarna till lekparken en liten stund ,,,

OJ vad varmt det var i dag :D såååå skönt ,

lynx är så förtjust i lille lukas , hon ska hålla honom hela tiden :D
knappt att emelie får tillbaks honom ,





han var ganska nöjd hos henne en stund



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0