mimmi pigg is da shit

Skrivet: 2011-03-03 Kl: 15:59:50

har varit och lämnat magnus på jobbet :D så nu vet jag vart han jobbar också :D :D
ungarna kollar på händige manny och slappar, lynx har precis fått sin alvedon.

på vägen hem så svängde vi inom marieberg , tänkte kolla om dom hade några mjukis brallor på rea eller nåt , men icke, så när vi skulle gå så rymmer lynx till barnavdelningen , där kan man ju inte gå utan att få ha begär,
detta ha begär träffade min dotter och son också när dom kom till t-shirtsen .
där mitt i havet av tröjor hänger mimmi pigg och ropar på lynx(hon är besatt av musse och mimmi)
hon rycker tag i tröjan och tittar på mig som bara busiga troll ungar kan :D och *nälla mamma*

vem kan säga nej då ,, inte jag i allafall ,
så hon fick ta den. då säger liam så klart ,vilken fin tröja lynx skulle också vilja ha en fin tröja :D :D hahahah så klart han måste ha en då :D
så liam fick välja vilken tröjan han tyckte va fin,, vi var itne helt ense om vilken som vr snyggast men han fick välja själv:D så nu har vi precis kommit hem och dom kastade på sig sina nya tröjor och känner sig super fina :D

den söta rara hello kitty börjar bli utbytt här hemma av mimmi pigg. men skitsamma hon är söt hon också :D




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0