mask

Skrivet: 2011-03-15 Kl: 17:11:13

magnus och jag var ju osams igår och när vi blir det ordentligt så blir jag helt tömt känslomässigt, så i går kväll var jag helt slut,
i dag fick jag en jätte otrevlig överaskning så låg hela förmiddagen och lipade ögonen ur mig.
så nu är jag mer slut än jag varit på länge ,,
ska strax i väg på cope-utbildningen , vet inte rikttigt hur jag ska orka, är helt slut..

min syster tittade förbi för en stund sen och sätter sig i min soffa tittar på min katt och säger att den har mask,,,,
jag säger att hon måste ha fel.
men icke, kollar i röven på katt vidret och ut krällar en vit vidrig mask fick kväljningar och rusade ner till apoteket.
fyyyyyy vad vidrigt,

nu ska ungarna och jag ta lite mackor sen ska daniel komma och passa barnen åt mig ..




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0