liggfåtölj.. :D och mvc

Skrivet: 2011-03-04 Kl: 12:39:09


fick köpa den för 100 kr och tack o lov för det . för gungstolen vi hade gick armstödet sönder på .
den är super skönt för svanken


lynx har mer feber idag och vill sova i spjälsängen vi ställt upp för kommande baby, men hon vill vara bebis och sova i mammas rum nu,, tror det är mycket omställning för henne nu. magnus har börjat jobba igen efter att varit hemma i 3 månader, och så började han jobba kvälls skiftet så hon har lite separations ångest från honom,,,
men det blir bättre bara vi kommer in i rutinerna,, hon går även mindre på dagis nu för att hon ska sluta där om ca 1 månad .


lillfis.

varit på mvc nu och allt såg bra ut ,, jag har gått upp 12 kilo:S :( vilket vill få mig att skrika lite smått.

dom ringde från dagis nyss och sa att jag var tvungen att ta med en bilstol till liam på tis för dom ska åka iväg och titta på får :D..

nu har magnus åkt till jobbet och jag har städat lite , ska vila ryggen lite i min nya fåtölj. sen vet jag inte vad vi ska göra...





Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

Skrivet 2011-03-06 Klockan 23:27:34
URL: http://josefineeriksson.com

Vill också ha en sån!!!



Vill inte gnälla men jag tycker de är jättejobbigt att läsa dina inlägg eftersom det är så mörk. Du kanske vill ha det så? Säg till annars så kan jag hjälpa dig att ändra.


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0