lamm och ponnysar

Skrivet: 2011-03-13 Kl: 18:12:49

idag har jag och lynx haft en underbar dag :D :D vi har haft skit trevligt med emelie och lukas :D
åkte hem till emelies pappa som bara hade 13 små gulliga och ulliga ponnysar :D och lammungar :D :D

som vi klappar och gosat med :D lammet var det sötaste jag sett :D och så tam att den gärna fått följa med mig hem :D
den skulle snutta på fingrarna och var totalt orädd, så den gick fram och lukta lynx i ansiktet så hon blev lite rädd till en början :D

sen gosade vi med ponny hästarna :D även där var ett av fölen så tamt att den skulle fram och buffas och nafsa på oss,, även den gick fram till lynx och skulle nafsa hennes näsa :D då vart lynx skraj:D
sen skulle den nafsa på mig så jag fick ta ett rejällt tag i luggen så jag kunde hålla den en bit borta så det gick och klappa den utan tjyv nyp..

sen fick lynx sitta på en liten söt rackare vilket var lite läskigt :D
sen fikades det..
så denna dag har varit as bra ..

nu fick jag hem min lille son också :D så nu blir det lite mys med honom :D
han har åkte pulka och haft full fläkt med farmor och farfar :D
så även han är en super nöjd pojke.


så nu sitter vi här :D den väldigt nöjda familjen :D
det kommer några bilder senare



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0