kvälls besök

Skrivet: 2011-03-16 Kl: 20:28:38

fick kvällsbesök av mamma och lillebror ,med sig hade dom kebabtallrikar:D
såååå gott,,,
liam kom upp smygandes och ville smaka :D så han delade med mormor och mumsade i sig rejällt :D
nu är jag proppmätt och nöjd :D liam har ätit klart och gått in till sig och däckat:D han är såååååå underbar , den bästa lilla grabbwn i världen ,,,

nu ska jag ligga och jäsa lite och kolla lite tv , eller läsa en bok ,, problemet är bara att plockar jag upp en bok kan jag inte lägga ner den förens den är slut.. :D




Kommentarer
Postat av: sarah med bebis i magen

Skrivet 2011-03-16 Klockan 23:02:31
URL: http://respekteravar.blogg.se/

när jag skrav in mej på mvc vägde jag 48kg nu väger jag 74kg så gåt upp en hel del


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0