klor

Skrivet: 2011-03-02 Kl: 16:04:24

i dag har har jag haft kloklippning på schemat ,,,
arwen och jag brukar bli måttligt osams när vi ska till och klippa hennes klor.. hon ligger och rycker som en parkingson patient och är inte det mindsta med görlig ,,,

så eftersom magnus är på jobbet så tänkte jag att vi testa själva ,, så jag fick ta ett koppel så hon inte bara går i från mig. sen ställde jag masssssa hund godis bredvid mig , satte henne ner vis mig och klappade en stund sen la hon sig ner och fick lukta på tången igen,

sen tog jag dom värsta klorna och hon ryckte massor men varje klo jag fick klippt så fick hon en godis , så efter en så slutade hon rycka helt för hon höll på att somna,:D :D

sen till framtassarna så började hon om med ryckningen ... så vi började om med att bara ta det lugnt mysa ge godis och sen klippa sakta och lugnt så tillslut gav hon sig igen :D
såååå jävla nöjd över att hon skötte sig :D tror hennes skräck börjar släppa lite..

klippte även klorna på katten för nu ser det ut som att han knappt kan gå utan att fastna i nåt.
så lycka till att klösa mig nu kisse miss :D


storebror är här och har varit sen 7 i morse , så ungarna är nöjda av att ha lekt med honom hela dagen :D
fick även över mamma på besök en stund , så hon och jag gick till affären sen började jag med maten ,, :D

nu är den snygga maken på jobbet , lynx har däckat i soffan , liam fäktas på wii , andreas har okuperat min säng och strax kommer lillebror och okuperar min soffa:D
så rejällt familjemys idag...

by the way jag svettas som en gris. när jag fått brosran på tåget , ungarna i säng och mamma hämtat lillebror efter bion så ska jag duscha peela och skrubba mig i en het dusch :D :D
längtar



bild 1 utslagen hjälte :D
bild 2 liam wii mästaren
bild 3 lynx försöker skada morbror genom att slå på familjelyckan



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0