JÄVLA SNOOZE

Skrivet: 2011-03-04 Kl: 22:01:15

min underbara dotter har en sån där vidrig lite snutte som hon tappar bort ÖVERALLT sen är det bara lilla mamma att rusa runt och leta efter den när det är dax för sängen ,,,, har letat i 2 timmar och INGET SPÅR AV FANSKAPET. lyckades få henne att somna med hjälp av en nalle och lurade henne att pappa kan hitta den när han kommer hem ,,, vilket han brukar göra .. men inte nu , nu är den väck. 

jag vet att den lilla skrutt ungen kommer vakna om en liten stund och gråta efter den och jag kan inte hitta den....

vet verkligen inte vart den kan ha tagit vägen ,,,,

så JÄVLA SKIT SNOOZE ... morr varför har man såna för egentligen..

ja ja nu blir det att leta lite till sen blir det sängen för min del ...
är trött som bara den och känner mig smått hormon monstrig i dag...
tack o lov har ungarna varit som små änglar hela dagen...



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0