hatar minihundar

Skrivet: 2011-03-24 Kl: 19:25:11

hmm denna dag då .
gick upp 6 för då tyckte barnen att det var dax, då hade jag knappt fått sova nåt alls på natten ,
gick upp och fixade med frukost och på klädnad , sen kollade barnen på barnprogram så jag la mig en 30 minuter innan det var dax att åka till dagis ,
lämnade liam på dagis sen gick jag o lynx till familjenshus ,

var där och lekte till 12.30 sen hämtade vi liam på dagis

åkte hem och väntade på att magnus skulle komma hem,

ligger i soffan och vilade lite medans ungarna busade runt mig och som vanligt så är det nån som knyter fast sin hund utanför apoteket eller nedanför mitt sovrums fönster , sen står det lilla kräket där och bjäbbar tills den gamla skatan som äger hund helvetet kommer ut ,, vilket kan ta 20 minuter och då har hundkräket skällt i 20 min,

idag stog det en liten under mitt fönster , jag var lite sugen att tappa nåt hårt från fönstret,
hatar såna små kräk till djur ,,..

i morgon ska jag och min älskade man till gustavsviks relaxen och bara mysa och bada :D fick det i present på min födelsedag , ska bli så härligt att få bara göra nåt med magnus, älskar den stollen för mycket.
berättade för barnen att dom skulle sova hos farmor och farfar i morgon och det blev stora smile där :D :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0