god morgon

Skrivet: 2011-03-11 Kl: 09:37:37



kult låt:D

barnen sitter och kollar på lite film och myser med varandra nu och jag tar det väldigt lugnt.
mina höfter känns mycket bättre idag så wiii . då har det hjälpt att ta det lugnt .
ska försöka mig på disken som ligger och hånar mig i köket, men nu orkar jag inte.

ska bara slappa tills magnus kommer hem, han slutar kl 13 idag :D :D :D

lynx den lilla paddan kom ju in till oss i natt IGEN, fast nu var hon smart så hon smög sig in och la sig mellan oss så vi märkte henne inte först, när jag väl märkte henne var det försent, det värsta när hon sover i våran säng är att hon ska ligga så tätt på mig så jag blir fastlåst .. försöker jag flytta på mig följer hon efter..

när magnus kommer hem så ska vi åka iväg och handla lite , han har lånat svärmors bil :D så vi kan ha den till kl 16 sen får han plocka upp henne på jobbet :D

i morgon är det kalas. får se hur det blir med liam om han följer med eller inte , han kanske ska med farmor och farfar till ånnaboda och campa :D men eftersom jag intevet säkert så tänker jag inte berätta nåt för honom än:D

nån som har några roliga planer för dagen eller helgen ??


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0