gässssp

Skrivet: 2011-03-12 Kl: 21:04:34

idag har jag och lynx fikat med emelie och lukas ... men lynx vart så jobbigt helt ärligt när vi satt och fikade så magnus fick komma och hämta henne,, orkade inte tjafsa med henne så hon fick gå hem med pappa och kolla på film och mysa..

när jag kom hem sen så gjorde vi oss i ordning sen åkte vi till ö-sjö på kalas :D jätte trevligt :D med smörgåstårta och glass buffé med fruktsallad:D

när vi sen skulle åka hem så svängde vi förbi janne och heléne innan vi åkte hem ,,,

nu på kvällen har vi bara myst och busat med lynx.

är så sällan man är själv med 1 barn och eftersom liam är och campar med farmor och farfar och åker pulka så får man ju göra lite mysigt för den som stannar hemma ,,
nu ligger hon och sover i våran säng :D

i morgon ska jag och lynx åka med emelie och lukas för att leka med ponnysar och lammungar :D :D låter som en underbar idé , hoppas bara att vädret är fint ...

just nu sitter vi och kollar på melodifestivalen och ska äta sen kvällsmat,, sen blir det att gosa ner sig med en bok för jag är helt slut :D :D

träffat goda vänner och fikat massa :D kan inte bli så mycket bättre ... :D

nu sitter jag och gäspar som en tok ,, ser ut som en fågelholk :D

sov så gott alla rara :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0