fullt ös

Skrivet: 2011-03-25 Kl: 11:01:38

idag har jag diskat och plockat undan vinterkläder och tjocka mössor och vantar,
ska plocka undan vinterkängorna också måste bara köpa fodrade gummistövlar först.

strax kommer ungarnas morfar och plockar upp oss så vi kan storhandla lite:D
sen blir det hem och packa åt ungarna för dom ska sova borta i natt,

sen packa badkläder till mig o magnus eftersom vi ska lyxa på relaxen ikväll ... ser verkligen fram emot det:D tack för den presenten ,

har skrivit en inköpslista och lagt den i rätt tröja för en gång skull... annars skriver jag den och glömmer den hemma ,,

hörs sen



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0