full fart

Skrivet: 2011-03-08 Kl: 13:44:42

så där nu har vi fått lite saker uträttade idag :D
försäkringskassan: klar.
visade sig att min chef inte har sjukanmält mig än så min pengar kommer bli hur sena som helst OM dom nu tycker att jag har rätt till dom...

handlat lite
hämtat liam från dagis och ringt massa samtal .
det blev inge familjenshus idag, tar det säkra före det osäkra.

har otroligt ont i höfterna efter promenaden idag
..

nu blir det att slöa en stund innan magnus kommer hem sen ska jag i väg till cope-föräldra utbildning .
känner att det kan va kul att höra vad dom har att säga :D tycker inte själv att jag har några problem med mina små ÄN. men vire ju kul med lite bra råd ibland speciellt nu när vi ska ha 1 till :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0