förkalas :D

Skrivet: 2011-03-19 Kl: 12:11:02

igår kväll stog jag och magnus o gjorde smörgåstårta till vännerna som kommer idag:D
så i morse kom jossan över så firade vi varandra :D :D båda fyller ju i morgon.
så vi mumsade lite tårta och den var kanon god :D :D

lynx springer runt i prinsessklänning idag och leker med sina dockor .. hon är så duktig med dom , vaggar och pussar på dom.

liam försöker leka mamma pappa barn med henne men hon vill inte alls bli kallad mamma så det går itne så bra :D :D
har städat och fixat lite så nu är jag som vanligt helt slut,, så ska vila några minuter tror jag.




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0