födelsedagen

Skrivet: 2011-03-21 Kl: 07:49:02

hade en jätte trevlig dag igår, känner mig helt slut nu.
hade mamma och ingemar här runt 13 senvid 17 kom magnus familj och grattade ,
nu är jag så less på smörgås tårta så vill inte se det igen på ett bra tag kan jag lova .

i natt har detvarit hemskt att sova, har vaknat 1 gång i timmen sen fick jag kramp i vaden för första gången denna graviditet, fyyyy helvete vad ont det gör , är jätte öm i vaden nu ,

ska strax klä på mig och börja leva för dagen, är så trött idag. men ungarna är pigga som vanligt ..

tack så mycket för alla gratulationer igår ,
kom in på fb och det var över 70 st.

ska åka in med mammma till ikea nån dag och köpa fönster spärrar till vårat hörn fönster i vardagsrummet,

ska dra till familjenhus idag med busungarna så dom får busa av sig lite..


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0