familjenhus

Skrivet: 2011-03-21 Kl: 15:30:14

idag har jag och ungarna varit på familjenshus, där fick vi våfflor och det var inte äckligt kan jag lova,
ungarna lekte med varadnra nästan hela tiden.
när vi kom hem så kom mamma över och åt lite smörgåstårta som fanns kvar, jag vill verkligen inte ha nån mer.

nu väntar jag på att magnus ska komma hem så jag kan få lite rygg massage, har skit ont idag, är inte nöjd med kroppen just nu , vi är riktigt osams ,

funderade på att gå och sola men kom ju på att jag inte kan ligga platt på rygg utan att bli sjukt illamående,
så det är en dum idé ...

skriver mer i kväll om det händer nåt spännande , men tvivlar på det, är för seg för mitt eget bästa.




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0