DREGEL

Skrivet: 2011-03-23 Kl: 16:05:15

hej o hå , idag har vi varit upp allt för länge , liam väckte mig kl 6 :S morr på det.
han ville inte missa ben 10 som börjar kl 7.20..

runt 11 fick vu besök av josefine och tjejerna :D
hoppas lynx och hennes dotter kommer överens snart ;) dom gillar mest att reta varandra ;)
jag hade i allafall trevligt ...

efter att dom gått så kollade ungarna på musses klubbhus sen la jag lynx en stund och slog på en film till liam så jag kunde få lägga mig en stund också ..

självklart så ligger jag och lynx och sover när magnus kommer hem ,, jag ligger och DREGLAR som en st bearnadhund , känner att jag bli graciösare för var dag som går,,, NOT, men men 50 dagar kvar.

nu ska vi äta lite igen så magnus kan åka i väg och tatuera sig lite..

undrar vad jag och ungarna ska gör sen då... suck , har noll ork o fantasi



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0