det vackraste jag gjort

Skrivet: 2011-03-18 Kl: 20:52:48


ja vad ska jag säga....
älskar denna lilla tjej så mycket, hon får mig så lycklig genom att bara finnas ,
hon får mig att skratta gråta , gnissla tänderna och morra :D
men mest av allt får hon mitt hjärta smälta, att bara få titta på henne och veta att jag har fött henne , hon är något jag har skapat (med lite hjälp) av magnus. gör mig så stolt:D mamma älskar dig min LYNX EMMA FIMBO


sen har vi ju denna lilla grabb:D
han är så smart , snäll, omtänksam ,rolig , busig , envis och bara helt underbar
detta är killen i mitt liv :D
han kan konsten att driva mig till vansinne på samma sätt som han kan konsten att få mig att skratta som en tok :D
älskar denna lilla skit unge så det gör ont, min underbara KARL LIAM
i morgon blir det smörgås tårta för vännerna som vill komma och fira mig :D
på söndag blir det smörgås tårta för släkten :D




Kommentarer
Postat av: emelie

Skrivet 2011-03-18 Klockan 21:10:29
URL: http://silasminprins.bloggplatsen.se

Jättefina barn du har<33


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0