cope- föräldrautbildning

Skrivet: 2011-03-08 Kl: 20:33:09

efter att magnus kom hem så gick vi ner till fiket vid oss och köpte med en varsin semla :D så gick vi hem och mumsade i oss dom, sen efter kvällsmaten så gick jag ner till transen för att gå med i cope föräldrautbildningen ,,,

vet inte vad jag ska säga om den än ,tycker inte att jag har så stora problem med mina barn då dom är ganska så snälla och rara.
men vill ha lite tips och råd ändå eftersom vi ska utöka barnaskaran ...

vore bra att kunna hitta en mellan väg att gå eftersom liam och lynx är som dag och natt :D

innan magnus kom hem idag så somnade jag i soffan när barnen kollade på barnprogram , sen vaknade jag till lite av att lynx gosade ner sig hos mig :D
sen när jag vaknade ordentligt så upptäckte jag att hon gosat ner sig hos mig och somnat :D :D :D
she´s to die for .
så himla mysigt :D

jag vet vad vi ska köpa till liam senare när vi fått igång pengaflödet igen :D
en bilbana (dom som går på el) han lekte med det när han var med farbror marcus och karro , o jävlar vad han gillade det :D :D

nu ska jag göra lite milkshake och kolla på en film med mannen , i morgon blir det en tidig dag,, kl 7.30 ska vi börja gå mot dagis ,:( är varken morgonpigg eller sugen på en långpromenad så tidigt ,,,

bye bye



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0