bilder från dagen :D

Skrivet: 2011-03-19 Kl: 22:35:06


fick detta av emelie :D

fick av anders :D :D

fick av jossan :D

fick av janne och heléne :D :D

dessa underbara choklad doppade jordgubbar var nog det godaste jag ätit på hela vintern. tog en tugga och höll på att dö av lycka ,, såååå gott :D :D

efter att vi haft besök av mina rara vänner så var jag tvungen att lägga mig en liten stund,:D
gick upp så började vi med maten..

haloumi gratäng:D

sååå jädran gott är det :D och sommrigt
sen efter maten så fick barnen gå och lägga sig , då plockade jag och magnus fram monopolet och jordgubbarna , magnus fick smaka än :D :D men han hade inte rätt reaktion när han åt dom så han fick inga mer.
han sa bara att nja det va VÄL gott,, då får man inte merm inte när jag höll på att dö av lycka för att det va så gott.

nu har jag fått spö på monopol så det ska kollas på film en stund sen blir det sängen , är ganska så trött , i morgon kommer släkten på kalas ,:D

haft en jätte trevlig dag :D



Kommentarer
Postat av: Kristel

Skrivet 2011-03-20 Klockan 08:59:32
URL: http://kicksstyle.blogg.se/

Hipp hipp hurra ...grattis på födelsedagen min vän. Hoppas du får en bra dag. Smörgåstårtan ser de ut som om ni lyckats bra med, mums ;)! Sköt om dig puss


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0