barnvaktning

Skrivet: 2011-03-05 Kl: 21:32:05

så där nu har jag varit barnvakt åt min systerdotter,,, hon spydde på mig och kissade i min nytvättade soffa.. men är man söt får man göra så..

lynx hade feber på 39.6 förut så hoppas det släpper nu ,, hon har varit sjuk en vecka med hosta och snorig , och det vill inte släppa..

säger bara usch över nyhetena, en kvinna vänder sig bort några sekunder och då tar nån hennes vagn med barn i ? vad är planen att göra med barnet ? det är otäckt att ens tänka på ...

fick höra en ganska häftig/vidrig/sjuk. grej,,

vilka barn som står högst på svarta marknaden är svenska modellen..
blonda och blåögda barn,,, du kan få hur mycket pengar som helst för ett blont och blåögdt barn..

så har du som jag blonda och blåögda barn så håll hårt i dom så ingen tar dom ,.
..
läste även att nästan alla vill ha barnförbud på plan eller barnfria zoner...
håller med och håller inte med.

har jag betalt flera tusen för en semester så vill jag kanske inte ha nåns barn skrållandes i örat på mig hela flyg resan,,, men om jag ska ha med mina barn på flyget så är det ju bra om det inte är barnförbud.

har varit riktigt duktig i dag :D städat och skurat och fixat :D
nu blir det lite mys med mannen sen sängen :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0