tungt

Skrivet: 2011-07-24 Kl: 21:41:51

nu på kvällen känns det tungt ,, köpte en nutribar i stället för en påse på kvällen , den var god typ första tuggan , sen not so much , fick i mig en halv för den var jävligt seg tuggad,,,
istället för att göra ingenting så drog vi till janne och helene och nu är vi hemma kl är 21 .39 och mina barn äter kvällis IGEN :D men men dom taniga rackarna mår inte dåligt av det :D

i morgon ska jag och helene göra som resten av världen HANDLA på willys.
men nu är det bra jävla tomt i skåp och kyl. ska försöka möblera om lite i skåp i morgon medans magnus jobbar ,
funderar på att skaffa mig en stegräknare ,,

usch behöver peppa lite inför icke äta mat kväll :D :D



Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

Skrivet 2011-07-24 Klockan 23:04:05
URL: http://josefineeriksson.com

Jag hejjar på dig =D


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0