städa städa städa.

Skrivet: 2011-07-15 Kl: 11:43:51

börjar känna mig som mig själv igen :D wiiiii awsome , så började dagen med att städa, så nu har jag städat hall toaletter, vardagsrumet och sovrummet, har dammsugit och skurat golven :D

väntar nu på att tova ska bli hungrig så hon får mat och sen ska jag göra pannkakor till oss andra :D

efter maten ska jag ge mig på ungarnas rum,,, hua vad hemskt, det är verkligen som att skotta i snöstorm att städa deras rum.
köket tänker jag faktiskt spara till min älskade man. där ska det torkas skåpluckor och allt annat :D


ikväll blir det tjejmys :D längtar massor :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0