nutrilette

Skrivet: 2011-07-22 Kl: 11:18:53

har börjat med nutrillete nu så får se om jag lycks tappa några kilon.... hoppas hoppas .... men det smakade faan inte bra. tror jag får köpa hem några nutrilette smoothies också så man kan byta ut en påse med då och då..

är trött på att vara tjockis , och sen jag slutade amma så märker jag att jag inte förbränner lika bra längre..

tova sover äntligen en stund ,,, hoppas hon fortsätter med det en stund , väntar nämligen på att kaffet ska rinna ner :D a cup of the black gold

oftast har jag inget  emot att folk snokar och ska veta allt . men när det görs bakom ryggen och utanatt säga varför man är så nyfiken då blir jag lite pist off..

GRATTIS LINDAH OCH CASPER för den söta lilla ofelia :D

var till skatteverket med papper om tovas namn :D 7 dagar kvar sen hade skatteverket gett henne ett namn ;) kan inte fatta att hon blir 3 månader om 1 vecka .

så henne namn kommer vara TOVA SUSANNE LUNDQVIST  :D

nu ropar kaffebryggaren på mig :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0