meaaaaan

Skrivet: 2011-07-12 Kl: 22:21:24

ja som sagt så är jag lite off just nu ganska håglös med det mesta , vill helst bara låsa in mig och ta det lugnt ,,det har varit allt för mycket på allt för kort tid,
känner dock att det börjar bli llite bättre nu ,

tova har börjat somna kl 21 för natten sen vaknar hon runt 3-4 för lite mat sen somnar hon om igen :D goood girl ..

liam och lynx har börjat somna sent och vakna sent , så jag har fått sovmorgon till 9 nu i några dagar.

tova har börjat vara mer vaken nu på dagarna och det är ju jätte mysigt ,,, hon är riktigt sällskapssjuk så jag måste ha henne på armen eller sitta och bubbla med henne , annars blir hon förbannad ,

märker att jag blir elakare när jag mår lite dåligt. blir alltför vass och visst är det skönt för stunden men jag vet att jag kommer få ångra det när jag börjar må bättre själv :D

vara på konfa för min kusin i helgen ,,,,, damn vad det är jobbigt att sitta i kyrkan och lyssna på dravel.
men jätte trevligt att träffa släkten...

liam och lynx är i trotsåldern så nu har vi inför time out och det funkar faktiskt ,,, den är riktigt bra för lynx, hon får sitta i 3 minuter och lugna ner sig när hon bråkat.
jätte duktig,

är super pissig på att blogga just nu men vad faan , har ju 3 ungar att ta hand om så det blir lite som det blir just nu ,,,



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0