känslor + tjejkväll

Skrivet: 2011-07-14 Kl: 13:06:06

förstår inte folk som saknar känsla..

om du kommer in i ett rum så kan du läsa av stämningen på ca 2 sekunder om du har en slödag
varför använder sig inte folk av det? jag gör det jämt när jag kommer in i ett rum med folk eller hem till någon, för att just kunna känna av personen,
om hon/han är glad ledsen arg uppspelt irriterad.
just för att man ska veta hur man ska umgås just då.

visst du ska vara dig själv, men ibland så kanske personen i rummet behöver en axel att gråta mot och inte tjo och tjim.
eller så behöver personen tjo o tjim och inte gnäll och gnat.


om jag är ledsen så vill jag vara ledsen men bli förstådd, är du ledsen vill jag att du ska kunna vara ledsen och känna dig förstådd ..

men om jag är ledsen och känner mig helt knäckt , så är jag inte sugen på att lyssna och älta gammalt som hände för ca 1000 år sen , utan jag vill gråta om det som händer nu..

börjar må bättre igen , tack o lov. men så klart man gör när man har underbara vänner och bekanta som finns.

igår när magnus kom hem från jobbet så rymde jag och lynx till josefine för en kaffe och sällskap :D
i morgon ska jag helené och emelie ha tjej kväll :D
mat cider härfärgning och skräckfilmer står på kalenderna :D :D
längtar som ett as tills i morgon ,, det kommer vara barnfritt och testosteronfritt :D
helt underbart :D behöver en sån kväll.

idag så kommer mormor och morfar till bygden , ska bli kul att träffa dom,
ungarna busar i arwens hundbur ,, den är fyllde med täcken och gosedjur och där inne bor dom , dom leker pappa barn.

tova sover igen wiiii, det är ganska skönt när hon sover för hon ska bara sitta i knät när hon är vaken och visst är det mysigt men efter nån timmar blir man lite trött i armen eller höften eller knät :D

ska fixa lite lunch till piff och puff nu , sen vänta hem magnus innan vi åker till morsan för att hälsa på mormor o morfar .



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0