i väntans tider

Skrivet: 2011-07-19 Kl: 20:35:43

huuuuuuua är sååå nervös ... väntar på besked ,,, L har värkar och det går segt :S tycker så synd om henne om det blir segdraget igen.
vill att det ska gå fort ock smärtfritt igen
L vi tänker på dig massor och hoppas det går bra

i dag kom susanne och petra hit,, så fort dom kom innanför dörren så började tova med sitt vrål, och hon var otröstlig.

så efter lite kaffe så gick vi ut till lekparken så dom stora fick busa av sig lite :D och sen bjöd suss på glass :D
ungarna verkligen avgudar susanne petra och sandra :D men det kanske är för att dom känner av att dom är uppskattade och att dom vill hitta på saker med dom.

älskar mina barn och avgudar dom men dom går mig lite på nerverna just nu,,,,,
liam är SUR SUR SUR och det förstår jag , han ahr två syskon som terroriserar honom hela tiden och det finns inte så mycket jag kan göra åt saken,,, susanne var snäll och tog honom en helg så han fick lite andrum.

lynx är i 3 års trotsen och skulle behöva få lite egeentid också
tova har magont ganska ofta och skriker sig blå vilket gör mig otroligt trött och förtvivlad.
men tack o lov för karolina susanne och sandra som har hjälpt mig att göra denna sommar rolig för barnen , magnus har ju jobbat hela tiden , men dom har tagit med både liam och lynx så dom fått göra andra saker än att sitta hemma.



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0