håller modet uppe

Skrivet: 2011-07-27 Kl: 22:01:04

börjar känna nånting annat nu när jag går ner i vikt och motionerar så mycket,,,, jag är mycket mindre stressad, blir inte arg lika lätt och inte lika lätt retlig :D ++++

tova har feber nu efter vaccinationen .. stackars plutt , men hon sover nu och hennes älskade bus syskon också ..
dom är såå duktiga på att cykla nu :D så dom fick cykla till bvc, måste få tag på såna kulor man sätter på ekrarna till liam :D

har tagit en promenad på 8 km i dag :D otroligt varmt , men jätte roligt :D tack brudar
nu ska jag slappna av lite i soffan sen sova :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0