dag 5

Skrivet: 2011-07-26 Kl: 08:17:30

- 3.5 kg :D har ca ett halv kilo kvar till inskrivnings vikten med tova :D dock sitter kilo på lite andra ställen
än dom gjorde från början

började morgonen med att ta ett ägg i stället för en påse. ungefär samma kaloriantal :D sen blir det att köra hårt resten av dagen ...

dricker mitt härliga morgon kaffe och funderar på vad vi ska göra idag..
liam ska åka iväg med karro så om det inte regnar ska vi nog ut så lynx får cykla jävlar vad hon älskar sin nya cykel ..

åkte och handlade med helene igår :D tror jag fick med allt hem:D köpte även 2 par mjukisbrallor för 19 kr styck ett ganska bra pris tycker jag :D




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0