dag 3

Skrivet: 2011-07-24 Kl: 18:05:53

denna dag har gått bra:D dock blir det bara äckligare och äckligare att dricka skiten,,,,,iiisch mjölig konsistent
men men i morgon tänkte jag köpa en ny smak ,, funderar på päron ,, och sen några smoothies för dom är helt ok att dricka :D

idag har jag varit på marieberg och hälsat på helena och milo :D han är såååå söt den lilla killen :D

efter det åkte jag upp till mamma och hälsade på lite , satt och snackade och hon fick gosa med tufsa..
sitter nu här hemma och funderar på vad jag ska göra :D och har kommit fram till att ingenting är en skön sysselsättning .




Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

Skrivet 2011-07-24 Klockan 23:06:04
URL: http://josefineeriksson.com

Du kan blanda ut med med mjölk istället för vatten så blir det godare och lite mer "matigare" de är ju fortfarande lite kalorier även om du tar mjölk istället.


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0