dag 2

Skrivet: 2011-07-23 Kl: 11:46:13

går in på dag två med nutrilette , inte speciellt god kan jag lova men det går :D
har inte blivit så där vidrigt hungrig än utan klarar mig bra på pulvret..

ska försöka kämpa på nu så börjarn på dag 2 känns allt bra
får se hur jag känner det ikväll .

igår kollade vi på harry potter 3D  :D GUD VILKEN UNDERBAR OCH MÄKTIG FILM
sååååååååå himla bra vill se den igen :D
mamma passade ungarna och så klart så bråkade tova med henne då :D :D
men men sånt är livet :D

nu ska helene komma och bli sminkad för hon ska gå på bröllop :D :D

sen ska vi nog åka till josefin och fredrik för en fika :D

så nu har tova sovit i 20 minuter så då vaknade hon :D :D
tokiga unge att bara sova korta stunder



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0