bye bye

Skrivet: 2011-07-18 Kl: 08:06:06

i dag är det sista dagen för alla på vårat jobb jätte trist men så blir det när det ska sparas sparas sparas .
tycker så synd om dom som ska börja istället för oss,,, dom måste göra det jobb vi gjort på 4 med bara 3 personer...
helt jävla omöjligt säger jag , fyyy faan

ska först med en hemllig person och göra en hemlig sak nu på morgonen sen ska jag till jobbet och käka (chefen) bjuder
så karro kommer och tar liam och lynx ,tova är så lätt att ha med sig så det gör inget.

båda storfisarna sover fortfarande och kl är 8. helt otroligt tror dom vart trött i går

vi var på två dop igår ,, wilma barnens kusin döptes kl 11.30 och sen fika efteråt , lukas emelies son döptes kl14 :D så det var full rulle hela dagen

känner mig lätt sliten idag också, trött som vanligt, funderar på om man skulle ta och klä på sig men finner det väldigt jobbigt att rota i garderoben så här tidigt ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0