1 vecka

Skrivet: 2011-07-28 Kl: 09:12:47

nu har jag hållt igång en vecka med snuskrilette , och nu börjar jag tröttna rejält.
i morse bytte jag ut en påse mot ägg i stället så jag fick nåt att tugga på :D mummmmms vad gott det var
om en stund så kommer helene och emelie hit och ska hjälpa mig att koka saft .

plockade en masssssa körsbär och svartvinbär i går :D så nu ska vi göra nåt av det:D ska börja städa strax för i morgon åker vi till norrtälje för att träffa min underbara lina och hennes bihang stefan + kidzen :D

magnus ska fixa med bilen idag , byta nån bit på avgas systemet så att den inte låter lika mycket :D och jag ska vara med mina älskade ungar :D :D

vi gjorde tvål igår :D det var jätte roligt faktiskt ... men varför vi hade i glittret i dom vet jag inte :D lynx är täckt med glitter just nu men det gör inte lynx nåt hon älskar ju glitter ,

nu tycker jag att det är dåligt med kommentarer från er läsare :D dock kanske inte så mycket att kommentera ,,, men vad har ni gjort för kul i sommar??


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0