nu blir det andra bullar

Skrivet: 2011-01-23 Kl: 11:45:04



har bakat bullar med ungarna nu på morgonen
smakade underbart :D

nu ska jag ta och få på mig lite mer käder,,,, hatar kläder just nu , allt känns bara jobbigt och åtsittande även om jag har slappa kläder ,, känner mig väldigt obekväm i allt just nu ,
sen ska jag ta och klippa liams hår, har äntligen lyckats övertala honom , han vill inte klippa sig förrns våren men jag hatar hans hår just nu , det är långt och det ser slitet ut det ligger som en sliten hjälm på huvudet och det är inte alls fint så nu tar jag fram trimmern så får allt rycka nu..
llan behöver klippa luggen men det låter jag nog johanna göra, törs inte klippa henne själv hon har så lånt fint hår nu,

men men nu blir det kläder ,, klippning sen storstädning
ni får kort på håret sen...





Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0