måndag

Skrivet: 2011-01-24 Kl: 22:11:36

ja som vanligt på måndagar så var det jobb på schemat och idag var jag väldigt opepp på det måste jag lova...
börjar få riktigt ont i ligamenten och ljumskarna när jag går och min rygg börjar bli otroligt trött .... men men 15 veckor kvar.. men bara jobb i 6 veckor till förmodligen så bara att bita ihop

efter jobbet idag åkte jag hem och plockade upp ungarna sen drog vi till johanna för fika och lek.... lika trevligt varje gång, ungarna leker så himla bra och liam är kär i äldsta dottern i huset ....

på vägen hem så sa liam att han ska gifta sig med lisa och han ska ha ett fint prins svärd och fina manskläder som en prins .... och lisa skulle få en jätte fin klänning av honom för hon är så söt. :D man blir så rörd när man hör sånt av sin underbara son....

tror jag börjar få bukt på lynx hår..... hälllde massa yes i hennes hår när det var torrt så fick det sitta i en stund innan jag sköljde ur det och det verkar ha hjälpt lite.

har fått nackmassage på kvällen av min söta man och det hjälpte MASSA känner mig jätte mjuk i nacken för en gångs skull... ..
nu blir det sängen för mig så jag kommer upp till jobbet i morgon ,,,,
sov gott och dröm sött ... ciao




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0