magsjukekrock

Skrivet: 2011-01-13 Kl: 18:51:33

som vanligt när magsjukan knackar på dörren så blir det ju kaos i hemmet ...

ska berätta lite om gårdagen som jag nu i efterhand är lite komiskt..

kvällen var jätte lugn och mysig :D vi tog in tv i sovrummet och kollade på criminal minds och klockan drog i väg till 22.
så vi började fundera på att sova .... släcker lampan, liam skriker så vi kastar in han på toan och han kräks kaskader :(
lillan vaknar så jag går in och söver om henne (hon var magsjuk tis) hon säger att hon måste spy vilket jag bara trodde va en grej för att få komma upp ur sängen,, så jag säger till henne att somna om hon har redan sjuk. så hon börjar gnäll hålla sig för munnen, så vi kastar oss in på andra toaletten och hon börjar spy IGEN.

så kvällen går i springandets tecken ,lägger alla i våran säng och då händer det som inte ska hända ... båda ska på toa samtidigt . så en förälder tar ett varsitt barn i rena rädda sängen aktionen ,så liam får ta närmsta toan för magnus var snabbare än mig ,
jag har lillan i famnen och löper genom hallen med henne pippandes i panik, kommer in på toa utan större missöden än mitt skenade hjära ,,(hatar spyor) sätter henne på toa och hon FISER en gång .... så alla denna panik för en fis ,,

sätter mig vid datorn och gnäller till mamma på fb ,, så mamma ringer upp oss på msn och pratar med mig och lillan :D då var datorn i kopplad i tvn så lillan va skit nöjd med att prata med mumu genom tvn

liam fortsatte att kräkas till kl 2 i natt och lynx skulle på toa i panik varje gång hon var fisnödig ... så denna dag har jag varit så trött i huvudet , jag och lillan sov till 12.

liam vaknade kl 8 med lite feber så gav honom alvedon efter det har han varit pigg och glad hela dagen ,,,
lillan har pippit HELA DAGEN och ja med känns det som ,,,

nu är kl 18.43 ska bära in tvn till sovrummet och kolla mina sista criminal mind avsnitt

i morgon kommer min älskade mia hit för att umgås hela helgen och på lördag kommer våran 3 hälft sara :D älskar mina tjejer ...

hade fått jätte mycket kommentarer mot annars ... skit kul sånt är alltid kul :D



mys i sängen ,,,



pigga barn ..döende föräldrar :D


Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Skrivet 2011-01-13 Klockan 19:15:42
URL: http://carrooouw.se

Haha, låter ju inte som världen roligaste kväll och natt precis :P



Sv: Datorn HAR fungerat bra FÖRUT och varit jättebra, men... det är ju andra tider nu, haha!

Postat av: Becca

Skrivet 2011-01-16 Klockan 17:21:18
URL: http://myranstankar.blogg.se/

har du haft en bra dag?? :D



tävlingen är avslutad och vinnarna ligger uppe på bloggen :D kika in och se om du va en av de lyckliga vinnarna ;)


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0