lugn och ro så fan heller

Skrivet: 2011-01-11 Kl: 10:48:25

nu i helgen hade vi som sagt kalas för liam och igår var jag tillbaks till jobbet såg fram emot en lugn vecka men ICKE, kl 6 i morse vaknade lillan och börjar gnälla och hålla sig för munnen ,,, visste på en gång att hon skulle spy, så magnus sprang med henne mot toaletten , men dom han inte riktigt fram, :S blää

fick ringa till chefen och frågao m jag skulle komma i allafall eftersom jag itne är sjuk men ingen vill ju bli magsjuk så ringde in helene så hon hoppade in i stället för mig ,

är så trött på denna äckliga lilla sjuka som går runt till alla, hoppas det går över jätte fort nu för i helgen kommer mina älskade BFFS :D vill gärna att vi är smitt fria och mår bra då. men i dag blir det karantän och i morgon också ,

ska försöka få in lite bilder på liams kalas i dag , är ju hemma och bara sitter på arslet ,,,, kanske ska möblera om sovrummet medans hon sover hmmmpf ingen dålig idé faktiskt

ciao ciao


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0