låångt uppehåll

Skrivet: 2011-01-19 Kl: 18:09:59

nu har jag inte skrivit på 5 dagara :D har haft fullt up :D magsjuka sen underbara vänner på besök...
under helgen var mina älskade bbf:s mia och sara här och lekte skiten ur ungarna :D var längesen vi hade så trevligt.
massa god mat spel och lek ....

måste köpa galen panna skit roligt brädspel.
äntligen jobbat lite igen mycket sjukt och ledigt nu :D .. i morgon ska jag lämna in papper om graviditetspenning och skulle jag få det så har jag 39 dagar att jobba

lägger upp lite bilder sen tror jag :D
igår när jag kom hem från jobbet så somnade jag på en gång ,, så kl 20 låg jag i sängen o snarkade .. :D stackars min älskade man .

i dag när jag kom hem från jobbet var maten klar och stog på bordet :D ost och skinkpaj sen hade den underbara mannen gjort äppelpaj till efterrätt är han inte för underbar :D

nu ska jag lägga lite barn sen hoppas att jag vaknar till lite annars blir det en till tidig kväll för mig .....




Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0