hormonkaos

Skrivet: 2011-01-20 Kl: 19:56:32

justn u lider jag av ett väldans hormon kaos ,, vill bara skrika och slå som en liten snorunge. är skit arg utan anledning och det bara rycker i varenda fiber i kroppen av obehag,,, otroligt jobbigt och irriterande .

jobbat idag och dan har inte varit bättre för det arg och sur är dagens tema tror jag ,,,
i morgon hoppas jag att det är bättre .. ska åka tidigt till jobbet så jag kommer hem tidigt , måste till försäkrningskassan och fixa med föräldrapenningen , hari nte gjort det än och det är 15 veckor kvar bara...

ska även kolla efter en vagn att köpa .. börjar bli dax för det just nu , känner jag ,,
men men allt inom sin tid..

nu funderar jag allvarligt att slänga nåt i vägen av bara ilska




Kommentarer
Postat av: Vince

Skrivet 2011-01-22 Klockan 01:28:36
URL: http://diarybyvince.se

Sv: Tack så mycket! :)


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0