hipp hipp hurra liam är 5 år i dag

Skrivet: 2011-01-08 Kl: 20:54:41

nu har min älsklling fyllt :D han är en väldigt lycklig liten kille just nu ,,, han fick
wii spel
ben 10 leksaker
bacugan leksaker
spindelmannen sängkläder
lite kläder
lego
flexi trek
toystory spel
lego spel

+ massa mer :D

hade kalas på morgon kl 11. så hela tjocka släkten kom .

sen när kalaset var över så somnade jag och lynx på soffan en stund , sen kom anton och daniel och käkade mat och spelade wii bowling med liam ...

nu blir det lite pinsamt men liam spöar sin mamma och pappa , daniel och anton på bowling ...
han får 235 och jag får max 200
han får ingen hjälp och han är allt för dryg nu när vi inte kan klå honom i det..

det kommer lite bilder när jag fått in dom i datorn ...

i morgon är det kalas igen så hans kompisar kan komma :D
det ser vi fram emot ,
men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla criminal minds :D puss

helene :D det finns bullar kvar en stund till ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0