GAAAAAH HJÄLP MIG !!!!!

Skrivet: 2011-01-23 Kl: 18:21:58

efter att jag klippte liam så såg jag att han hade masssssa skorv i hårbotten så jag smetade hans hårbotten med en riktigt fett salva sen skrapade jag lätt med en kam och all skorv försvann ..... kollade sen i lillans hårbotten och hon hade ochså massa skorv .. så jag gjorde samma med henne MEN efter att jag fått bort allt så nu får jag inte bort salvan......
nu har jag tvättat hennes hår för fjärde gången och det är fortfarande flottigt ......
en gång med diskmedel och en gång så smetade jag in mitt schampoo på torrt hår och sen fick det sitta i en stund men det är fortfarande flottigt ,,, tips på hur jag får bort det ,,,,plzzzz det ser ut som att hon simmat i fritösen


hur får jag bort salvan??????



Kommentarer
Postat av: Ayan

Skrivet 2011-01-23 Klockan 22:31:46
URL: http://ayans.blogg.se/

Hej :)



Jag vet. Men det är det ni har fått om bakfoten. Det är inte Islam! Man kan inte tvinga människor till någonting, inte minst icke muslimer.



Men vad som sker i muslimska världen är en helt annan femma. Jag tycker inte att det existerar ett muslimsk land i dagsläget, eftersom de inte utför det koranen och andra islamiska skrifter säger!

Det är helt absurt.



Det råder diktatur som vi väl kan se i många muslimska länder och det är därför mina föräldrar flydde hit. Jag älskar verkligen Sverige och är evigt tacksam för allt jag har fått. Verkligen!

Men jag förstår fortfarande inte varför det verkar vara så svårt för människor att inse att alla människor är olika men att vi fortfarande kan leva sida vid sida och visa ömsesidig respekt, liksom..

Postat av: shamz

Skrivet 2011-01-24 Klockan 11:14:09
URL: http://perrraa.blogg.se/

hmm.. det kanske försvinner av sig själv :/ lycka till


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0