förbereder

Skrivet: 2011-01-07 Kl: 20:51:36

håller på att förbereda för liams födelsedags kalas i morgon :D han är så exalterad över det :D
så idag efter jobbet så plockade jag upp magnus och ungarna , så drog vi till marieberg (helene var också med )
köpte sista födelsedags presenterna :D vilket var en kanon dag att göra det på ... .

handlade presenter för 2000 men betalade bara 500 ,,, så 1500 i rabatt sånt är så jävla awsome , så nu fick han i allafall mycket han önskat sig:D

när vi kom hem så började vi med maten sen har jag stått och bakat bullar så nu dör min rygg .. ungarna fick så klart vara uppe länge för att få ta en varm bulle och iskall mjölk innan sängen ,,, bakar bullar så himla sällan så ungarna tycker det är speciellt att få göra så :D

bullarna blev stora som bowling klot typ :D så det är ju skit bra ,,, vem gillar inte stora bullar :D







nöjda små fisar :D :D älskar mina barn sjukt mycket :D kan verkligen inte låta bli att skäma bort dom ,,, hade jag haft råd med hela världen så skulle dom fått det på en gång :D

nu ska denna trött mamma gå och sova för min förstis fis fyller 5 ,, helt sjukt att jag har haft barn i 5 år ...

vart tog åren vägen?? är jag så gammal . är ju bara 23 ,,, :D


Kommentarer
Postat av: Helene

Skrivet 2011-01-07 Klockan 21:46:04
URL: http://Litensötnos.blogspot.com



Tack för idag, är sjukt nöjd över våra leksaks fynd idag! Tack för att jag fick följa med :) ser fram emot söndag och hoppas att det finns några bullar kvar då dom såg super goda ut! Kram


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0