bortskämd

Skrivet: 2011-01-25 Kl: 17:37:47

min älskade man går hemma för vinter nu och jag blir väldigt bortskämd nu ... varje dag när jag kommer hem från jobbet står maten på bordet och väntar på mig . det är städat hemma och hunden är rastad... så det är bara för mig att äta mat och ta det lugnt sen,,, idag hade han även bakat kola kakor .... han är för underbar och jag älskar honom så himla mycket...

nu ska jag ta det jätte lugnt har jätte ont i ryggen och i nacken men magnus köpt hem tigerbalsam så det ska smörjas på sen blir det lite nack massage på mig :D så kanske det släpper.

sla försöka städa lite i vardagsrummet .... lynx hade lekt när magnus lagade mat så hon har en heldel leksaker där inne ,,,,


MIN DATOR KOM HEM IDAG .... LAGAD OCH FIN. SÅ IKVÄLL BLIR DET FILM MYS I SÄNGEN , SKA KOLLA PÅ* I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR*
sen däcka tidigt är så himla trött. men lite vitaminer och sömn så blir jag bättre nångång :D

älskar min tokiga familj :D :D längtar tills bebis kommer också <3 då kommer vi vara 5 :D en stor familj :D



Kommentarer
Postat av: Malin

Skrivet 2011-01-26 Klockan 17:43:01

Du kan inte skicka hit brorsan någon dag skulle oxå vilja ha maten på bordet, städat och lite kakor å lägga i frysen :P



Har en vetekudde om du vill låna till nacken?!


Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0