BB

Skrivet: 2011-01-01 Kl: 15:56:57

idga följde jag med mamma till BB för att hälsa på det nya lilla livet .... wilma 3175 g 49 cm ..





har inte större bilder än mms bilder än ,,, men det blir nog några nya strax...

hoppas du ser nåt kicks :D

nu ska jag strax börja med maten är skit hungrig sen blir det lite lördags godis och en film,,,

storebror kommer upp till oss i dag :D
så hoppas jag kommer kunna träffas massor :D
ungarna kommer bli as lyckliga, lynx vägrade sitta nån annanstans än i hans knä när han var uppe :D

ne mat nu och sen film ...


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0