badbus i badhus

Skrivet: 2011-01-22 Kl: 20:21:39

har haft en kanon dag och kanon kväll, började dagen med att åka till badhuset med ungarna , det var inte bara vi som hade dom tankarna ,,, tror varenda barnfamilj i närke var där i dag.. fullt med folk och alla skulle sitta i babypoolen , trist med tanke på att lynx inte bottnar i den andra barnpoolen,, men vi hade jätte mysigt och kul iallafall. efter badet åkte vi hem och jag och lynx däckade i sängen,,m förstår inte jag orkar verkligen ingeting längre efter nåt litet så måste jag vila.
när jag ÄNTLIGEN vaknade så käkade vi lite kvällsmat sen köpte vi chips ostbågar och dricka sen slog vi på hitta nemo och bara hade det super mysigt med ungarna ,,, nu lgger dom i sängen hoppas att dom somnar snart.


ätit upp alla ostbågar

spännade med hitta nemo ,

min lilla poeser
älskar er så mycket mina skitungar :D :D


nu till nåt ointressant med skönt för min del,,
jag har ALLTID haft problem med pormaskar och det är skitjobbigt , nu har jag testat vicibly clear med peeling och min hy börjar bli jätte ren och det blir bara mindre och mindre pormaskar på näsan:D och hyn börjar bli så len och slätt . såååå himla skönt , behöver knappt smink hyn ser så fräsch ut ändå.

idag går jag in i vecka 25 :D så nu är jag i månad 7 och jaga hr 111 dagar kvar av graviditeten . det börjar gå fort nu och jag har inte fixat en ända grej än, men jag börjar bli ganska van vid detta så det är ingen panik :D :D
nu ska jag kolla lite på new moon som går på tv 1000 drama sen ska min underbara man göra sin underbart goda äppelpaj till oss ..( hans äppelpaj slår allt)

nån som haft en mysig dag idag ???

massa kramar från mig



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0