äntligen

Skrivet: 2011-01-02 Kl: 18:35:08

nu är brorsan äntligen här :D

började dagen med att gå ner till emelie för lite fika och kolla på hennes bebis :D sååå himla söt lite parvel...
på vägen till emelie så fick jag så ont i ligamenten i magen ,,, det spände och spände som tusan :D

gick hem efter en stund så var brorsan här :D han och ungarna spelade wii och hade skit kul :D lynx är lite förälskad i andreas , hon ska sitta i knä och han ska bära henne :D och hon gillar inte att bli buren så mycket annars ... när vi skulle äta så skulle hon sitta bredvid andreas.. liam är lika förtjust han med i andreas :D men han är ju kille så han vill inte sitta och mysa som fjantiga syrran :D



läser lite bok :D

nu har andreas åkt till mamma igen så jag ska ta och plocka lite hemma och förbereda lite för jobbet i morgon sen blir det sängen tidigt ...

ska ta en låååååång dusch också :D...

funderar på om man ska ta och plocka ner julen nu. fast det kanske kan vänta tills i morgon eller nån dag man har mer energi :D

är i vecka 22 och tycker inte att jag blivit så himla stor



vecka 22 :D :D



Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0