ånnaboda

Skrivet: 2011-01-30 Kl: 17:21:17

i helgen lånade vi svärföräldrarnas husvagn. vi har haft det hur mysigt som helst.
åkte upp på fredagen efter jobbet men det var mörkt när vi kom upp så vi kolladep å lite film i husvagen sen grillade vi korv och marschmallows :D
på lördags morgonen klädde vi på oss och gick till pulkabacken kände på vägen dit att jag var för tung för att gå i ALLA kläder som behövdes för att inte frysa .... ungarna hade hur kul som helst och åkte som galningar , efter en stund kunde jga inte åka med dom för det gjorde för ont att ta sig upp för backen igen. så jag stog och kollade på... så klart blåste det då som faaaaaan... vi gick in till rast stugan och fikade lite sen åkte dom lite till.... när vi tröttnade på att åka så gick vi tillbaks till husvagen och jag gick in för att vila lite med en bok och lynx kollade på en film ...

magnus och liam kom på att dom skulle bygga snögrottor i vallarna som låg runt husvagen så dom var ute nån timma extra innan dom kom in för mat :D :D

sen efter maten läste jag lite till medan magnus liam och öynx fortsatte bygget :D när jag gick ut till dom gick vi till lekparken och gungade sen tog vi en liten promenad :D vi skulle ha åkt hem på kvällen men liam hade så kul sp han bad om att få stanna en natt till och vem kan säga nej till honom när han lägger den sidan till...

så vi fick ta en tur till affären för inköp av lite mat för kvällen . åkte till konsum som var den enda affären i närheten och utbudet där var tragiskt .. fanns nästan ingenting. men vi köpte med lite kött och potatis sallad sen GRILLADE vi ,,,fyyyyyy fan vad gott det var med grillat :D :D
sen kollade vi på film och åt lite lördagsgodis.(jag vaktade som en hök när dom åt,,,,ville inte att dom kladdade ner deras husvagn)

i morse så gick vi upp och käkade frukost sen började vi plocka ur husvagnen och städa upp efter oss sen begav vi oss till pulkabacken igen.. jag kände redan på vägen upp att det skulle bli jobbigt för mig så fick vagga fram för att inte få ont i magen ,,, men när vi var upp vid backen så var det sol och vindstilla så det gjorde inget att jag bara stog och kollade :D

.helgen har varit underbar och ungarna har haft så himla roligt ,, vi med men mest barnen ,,,,

så ett STORT tack till svärföräldrarna och ett stort tack till janne och helene som tog hand om arwen så vi kunde vara borta hela helgen :D :D

nu ska jag bara slappa för min kropp orkar verkligen inte mer idag ,, har ont i ryggen och skuldrorna + att jag kännerm ig otroligt svullen i ansiktet händerna och fötterna idag:( ...

lägger in lite kort sen


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0