norrtälje+svamplockning

Skrivet: 2011-08-02 Kl: 08:46:13

i fredags åkte vi ju till norrtälje :D vilken vacker stad och vilken kanonhelg vi haft.
lina tog med mig till en badplats för hundar som låg några 100 meter från deras hus.:D så vi satt på en klipphäll som hundarna badade från drack en cider och lyssnade på jazz och blues festivalen som var på andra sidan viken :D otroligt mysigt

när vi skulle gå hem igen så fick arwen span på änder så hon bestämde sig för att hon skulle minsan ta dom, så hon simmade efter dom ut i viken jag och lina står och vrålar att hon ska komma tillbaks,, när hon kommit halva viken ut är hon på väg att vända men får syn på anden igen och fortsätter ut ännu längre . och hon blir mer och mer djupgående såg ut som att hon skulle drunkna.
när hon tillslut vände så hade hon närmre till andra sidan viken än till oss,, riktigt otäckt för hon simmade djup. gick inte att se så mycket mer än nosen på henne, men tack o lov orkade hon tillbaks till mig.

gick även ut på en pubrunda i den väldigt mysiga staden :D

så tack lina och stefan för en as trevlig helg.
igår åkte hela våran familj ++helene och ungarna till susanne och petra för lite kantarellplockning och grillat :D :D så trevligt :D avgudar den familjen :D


Kommentarer

Innan du kommenterar glöm inte lägga till mig på bloglovin' du vill väl inte missa något inlägg?:
bloglovin
Namn:
Jag kommer tillbaka!

E-post: (visas inte)

Blogg eller Hemsida:

Kommentar:

Trackback

Josefines Blogdesgner
RSS 2.0